МЕТОДИ
|
ФОРМИ
|
ПРИЙОМИ
|
1.Інформаційно-рецептивний
|
-
Розповідь-пояснення,
- лекція,
- опис,
- бесіда,
- інструктаж,
- повідомлення
учнів,
- робота з
підручником,
- ілюстрація,
- демонстрація
наочних
- посібників,
- ТЗН
|
- Виклад
інформації, пояснення,
- активізація
уваги та мислення,
- прийоми
запам’ятовування,
- одержання з
тексту
чи ілюстрації
підручника
нових знань,
- робота з
додатковим матеріалом
|
2.Репродуктивний
|
- словесні,
наочні і практичні методи,
- робота за
зразком
|
- подання
матеріалу в готовому вигляді,
- контроль,
- самоконтроль,
- конкретизація
і закріплення
вже
набутих знань
|
3.Проблемно-пошуковий
|
проблемний
виклад знань,
- пошукова
діяльність учнів
(постановка
проблемного питання,
- розв’язаня
проблеми
і проблемних
завдань),
- евристична
бесіда
|
- постанова
взаємозв’язаних
проблемних запитань,
- здобуття
нових знань
у процесі
проблемного
викладу знань,
- активізація
уваги та мислення,
- різноманітна
самостійна
робота учнів
|
4.Навчально
–дослідницький
|
- самостійна
творча
(дослідницька)
робота учнів на здобуття та розширення знань
|
- активізація
уваги та мислення,
- здобуття
нових знань у процесі
самостійної
роботи учнів,
- формування
висновків,
- пізнання
закономірності
|
18.02.16
Методи, форми і прийоми навчання
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар